POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

POLITICA PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA ȘI MODULELE COOKIE

_____________________________________________________________________

POLITICA NOASTRĂ PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA ȘI MODULELE COOKIE PE SCURT

  1. CINE SUNTEM? Suntem AZURA FASHION HOUSE S.R.L. și prelucrăm datele dvs. personale în calitate de operatori. Aceasta înseamnă că suntem responsabili pentru modul de utilizare și protejare a datelor dvs. 
  2. ÎN CE SCOP UTILIZĂM DATELE DVS.? Vom folosi datele dvs. (obținute online sau personal), printre alte scopuri, pentru a gestiona înregistrarea dvs. ca utilizator, a gestiona achizițiile de produse sau servicii, a vă răspunde la întrebări, precum și, dacă doriți, pentru a vă trimite comunicările noastre personalizate.
  3. 3. DE CE UTILIZĂM DATELE DVS.? Prelucrăm datele dvs. din diferite motive. Cel mai important este că trebuie să le prelucrăm pentru a executa contractul pe care îl încheiați cu noi atunci când vă înregistrați și când cumpărați ceva sau pentru a beneficia de oricare dintre serviciile sau funcționalitățile noastre, dar există și alte motive care ne legitimează, cum ar fi interesul de a răspunde întrebărilor dvs. sau consimțământul pe care ni-l dați pentru a vă trimite newsletterul nostru.
  4. CUI DEZVĂLUIM DATELE DVS.? Divulgăm datele dvs. furnizorilor de servicii care ne oferă asistență sau sprijin, indiferent dacă sunt societăți ale RINO sau colaboratori externi.
  5. DREPTURILE DVS. Aveți dreptul de a accesa, rectifica sau șterge datele dvs. personale. În unele cazuri, aveți și alte drepturi, spre exemplu, vă puteți opune ca noi să utilizăm sau să transferăm datele dvs., astfel cum vom explica detaliat mai jos.

Vă invităm să citiți în continuare întreaga noastră Politică privind confidențialitatea și modulele cookie pentru a înțelege în profunzime modul în care vom utiliza datele dvs. personale și drepturile dvs. în privința datelor.

ÎNAINTE DE A ÎNCEPE…

  • În această Politică privind confidențialitatea și modulele cookie veți găsi toate informațiile relevante care se aplică utilizării datelor personale ale clienților și utilizatorilor noștri, indiferent de canalele sau de mijloacele (online sau personale) pe care le utilizați pentru a interacționa cu noi.
  • Dacă doriți informații despre modul în care utilizăm modulele cookie și dispozitivele similare care pot fi instalate pe terminalele clienților și utilizatorilor noștri, vă recomandăm să consultați Politica referitoare la modulele cookie.
  • Suntem transparenți în legătură cu ceea ce facem cu datele dvs. personale, astfel încât să înțelegeți implicațiile utilizărilor pe care le dăm sau drepturile pe care le aveți în legătură cu datele personale:

o Vă punem la dispoziție permanent toate informațiile incluse în această Politică privind confidențialitatea și modulele cookie pentru a le putea consulta atunci când considerați că este necesar și, în plus,

o Veți găsi informații suplimentare despre modul în care utilizăm datele dvs. personale pe măsură ce interacționați cu noi.

  • Unele denumiri pe care le vom folosi în această Politică privind confidențialitatea și modulele cookie:

o Atunci când vorbim despre Platforma noastră, ne referim în general la oricare dintre canalele sau mijloacele digitale sau personale pe care le-ați folosit pentru a interacționa cu noi, principalele canale fiind:

▪ Site-ul nostru, cât și altele pe care este posibil să le utilizăm pe platforma noastră;

  1. CINE ESTE OPERATORUL DATELOR DVS.?

Operatorii responsabili pentru prelucrarea datelor dvs. sunt:

▪ AZURA FASHION HOUSE S.R.L. societate care în prezent operează în România vânzarea de produse ale mărcii RINO (în continuare „RINO”):

o Adresă poștală: Buzau, Bd Unirii, nr 203, Bl. D5

o E-mailul responsabilului cu protecția datelor: contact@rinostore.ro

  1. ÎN CE SCOP PRELUCRĂM DATELE DVS. PERSONALE?
  2. În funcție de scopul prelucrării, după cum vă explicăm mai jos, datele personale prelucrate vor fi în general, după caz, următoarele:

▪ datele de identificare (de exemplu, numele, prenumele, imaginea, limba și țara din care interacționați cu noi, informațiile de contact etc.);

▪ informații economice și de tranzacționare (de exemplu, informațiile privind plățile sau pe cele privind cardul bancar, informații despre achiziții, comenzi, returnări etc.);

▪ datele privind conectarea, geolocalizarea și navigarea (de exemplu, datele de localizare, numărul de identificare a dispozitivului sau ID-ul de publicitate etc.);

▪ informații comerciale (de exemplu, dacă sunteți abonat/ă la newsletterul nostru);

▪ date privind gusturile și preferințele dvs.

Rețineți că, atunci când vă rugăm să completați datele personale pentru a vă oferi acces la anumite funcționalități sau servicii ale Platformei, vom marca unele câmpuri ca fiind obligatorii, deoarece acestea sunt informații de care avem nevoie pentru a vă putea furniza serviciul sau pentru a vă oferi acces la funcționalitatea respectivă. Vă rugăm rețineți că, dacă decideți să nu ne furnizați aceste informații, este posibil să nu puteți finaliza înregistrarea dvs. ca utilizator sau să nu puteți beneficia de aceste servicii sau funcționalități.

În alte cazuri, este posibil să colectăm informații pasiv, deoarece putem utiliza instrumente de urmărire, cum sunt modulele cookie din browser sau alte tehnologii similare pe Platforma noastră și în comunicările pe care vi le trimitem.

În anumite cazuri, este posibil ca un terț să ne fi furnizat informații despre dvs. prin utilizarea unei funcții sau a unui serviciu de pe Platformă, de exemplu, prin trimiterea unui card cadou sau prin livrarea unei comenzi la adresa dvs.

În aceste cazuri, prelucrăm datele dvs. personale numai acolo unde acestea sunt relevante pentru această funcție sau acest serviciu, după cum prevede această Politică privind confidențialitatea și modulele cookie.

În funcție de modul în care interacționați cu Platforma noastră, și anume, de serviciile, produsele sau funcționalitățile de care doriți să beneficiați, vom prelucra datele dvs. personale în următoarele scopuri:

  1. Pentru a gestiona înregistrarea dvs. ca utilizator al Platformei
  • În cazul în care decideți să vă înregistrați ca utilizator pe Platforma noastră, trebuie să prelucrăm datele dvs. pentru a vă identifica în calitate de utilizator al acesteia și a vă oferi acces la diferitele sale funcționalități, produse și servicii disponibile pentru dvs. ca utilizator înregistrat. Puteți să vă anulați contul de utilizator înregistrat contactându-ne prin Serviciul Clienți. Prin prezenta, vă informăm că datele pe care le adunăm despre activitatea dvs., care au fost colectate prin diferitele canale ale Platformei și care includ achizițiile dvs., vor rămâne asociate cu contul dvs., astfel încât toate informațiile să poată fi accesate împreună.
  1. Pentru dezvoltarea, îndeplinirea și executarea contractului de vânzare cumpărare sau servicii pe care l-ați încheiat cu Noi pe Platformă
  • Acest scop include prelucrarea datelor personale, în principal astfel:

▪ Pentru a vă contacta în legătură cu actualizările sau comunicările informative referitoare la funcționalitățile, produsele sau serviciile contractate, inclusiv trimiterea de sondaje privind calitatea produselor sau serviciilor furnizate și a fi în măsură să stabilim satisfacția clienților în raport cu serviciul prestat.

▪ Pentru gestionarea plăților pentru produsele achiziționate, indiferent de mijlocul de plată utilizat. De exemplu:

▪ în cazul în care, la cumpărarea oricărui produs prin intermediul site-ului sau al aplicației, alegeți să activați funcția de salvare a datelor de plată și a adresei de livrare pentru cumpărături viitoare (acolo unde această funcție este disponibilă), este necesar să prelucrăm datele indicate pentru activarea și dezvoltarea respectivei funcționalități. Consimțământul pentru activarea acestei funcționalități permite ca datele dvs. de plată să se completeze automat la achizițiile viitoare, astfel încât să nu fie necesar să le reintroduceți la fiecare nouă achiziție și vor fi considerate valide și valabile pentru achizițiile ulterioare. Puteți să modificați sau să ștergeți datele de plată în orice moment prin secțiunea privitoare la informațiile de plată, fie din contul dvs. de utilizator înregistrat pe site, fie din secțiunea Contul meu a aplicației.

▪ Pentru activarea mecanismelor necesare cu scopul de a preveni și a detecta utilizarea neautorizată a Platformei (de exemplu, în timpul procesului de cumpărare și returnare, precum și potențialele fraude care vă/ne vizează). În cazul în care considerăm că este posibil ca tranzacția să fie frauduloasă sau dacă detectăm conduite anormale care indică tentative de utilizare frauduloasă a funcțiilor, produselor sau serviciilor noastre, prelucrarea poate duce la consecințe ca blocarea tranzacției sau ștergerea contului dvs. de utilizator.

▪ Pentru gestionarea posibilelor schimburi sau returnări după ce ați făcut o achiziție și gestionarea cererilor de informații privind disponibilitatea articolelor de îmbrăcăminte și a rezervărilor de produse prin intermediul Platformei, în funcție de disponibilitatea respectivelor opțiuni în orice moment.

▪ În scopul facturării și pentru a vă pune la dispoziție chitanțele și facturile aferente achizițiilor pe care le-ați efectuat pe Platformă.

▪ Pentru a ne asigura că puteți utiliza alte funcționalități sau servicii disponibile, cum ar fi cumpărarea, primirea, gestionarea și utilizarea cardului cadou sau a bonului cadou, precum și pentru a vă facilita accesarea și utilizarea rețelei Wi-Fi pe care o punem la dispoziția clienților noștri în magazinele fizice.

  1. Pentru a răspunde solicitărilor sau cererilor pe care le faceți prin intermediul canalelor Serviciului Clienți

Prelucrăm numai datele personale strict necesare pentru a gestiona sau a soluționa solicitarea sau cererea dvs.

Dacă ne contactați telefonic, este posibil ca apelul să fie înregistrat în scopul creșterii calității și pentru a vă putea răspunde la solicitare.

Dacă este disponibil și alegeți să utilizați WhatsApp drept canal de comunicare cu Serviciul Clienți, vom partaja numărul dvs. de telefon cu WhatsApp Inc. (companie situată în S.U.A.) pentru a confirma că sunteți utilizator al acestui serviciu. Vă recomandăm să verificați setările de confidențialitate și să citiți politica de confidențialitate WhatsApp pentru a obține informații mai detaliate privind modul în care WhatsApp utilizează datele personale ale utilizatorilor serviciilor pe care le furnizează.

Dacă este disponibil și alegeți să comunicați cu Serviciul Clienți prin serviciul de chat al unei rețele de socializare sau al unui alt colaborator, unele din datele dvs. personale, cum este numele dvs. sau numele de utilizator, vor fi importate din contul dvs. de pe rețeaua de socializare sau de pe platforma colaboratorului. De asemenea, rețineți faptul că datele pe care le trimiteți prin intermediul acestui serviciu vor fi disponibile pentru rețeaua de socializare sau colaborator și vor fi supuse politicilor de confidențialitate ale acestora, prin urmare, vă recomandăm să verificați setările dvs. de confidențialitate și să citiți politica de confidențialitate a rețelei de socializare sau a colaboratorului pentru a obține informații mai detaliate privind modul în care aceștia utilizează datele dvs. personale atunci când utilizați serviciile lor.

  1. În scopuri de marketing

Acest scop include prelucrarea datelor personale, în principal pentru:

▪ A personaliza serviciile pe care vi le oferim și pentru a ne permite să vă facem recomandări pe baza interacțiunilor dvs. cu noi pe Platformă și a unei analize a profilului dvs. de utilizator (de exemplu, pe baza istoricului cumpărăturilor și navigării dvs.).

▪ În măsura în care vă abonați la Newsletter, vom prelucra datele dvs. personale pentru a gestiona abonamentul dvs., inclusiv pentru a vă trimite informații personalizate despre produsele sau serviciile noastre prin diverse mijloace (cum ar fi prin e-mail sau SMS). De asemenea, vă putem trimite aceste informații prin notificări push în cazul în care le-ați activat pe dispozitivul dvs.

▪ Prin urmare, rețineți că această prelucrare a datelor implică analiza profilului dvs. de utilizator sau de client pentru a stabili care sunt preferințele dvs. și, astfel, ce produse și servicii se potrivesc cel mai bine stilului dvs. la momentul expedierii informațiilor. De exemplu, pe baza istoricului dvs. de cumpărături și de navigare (adică, pe baza articolelor de îmbrăcăminte pe care ați făcut clic), vă vom face sugestii cu privire la produsele care

credem că vă interesează și, dacă sunteți un utilizator înregistrat, vă vom oferi funcția „recuperare coș de cumpărături”.

▪ Rețineți că vă puteți dezabona de la Newsletter în orice moment și total gratuit prin secțiunea „Newsletter” a Platformei, precum și urmând instrucțiunile furnizate în fiecare comunicare. Dacă nu doriți să primiți notificări push, puteți dezactiva această opțiune pe dispozitivul dvs.

▪ A vă afișa reclame pe internet, pe care le puteți vedea când accesați site-uri și aplicații, de exemplu, pe rețelele de socializare. Este posibil ca reclamele pe care le vedeți să fie aleatorii, însă în alte cazuri acestea pot fi legate de preferințele sau de istoricul dvs. de cumpărături și de navigare.

▪ Dacă utilizați rețelele de socializare, este posibil să furnizăm companiilor cu care colaborăm anumite informații, astfel încât acestea să vă poată afișa reclamele mărcii noastre și, în general, să vă poată oferi dvs. și utilizatorilor ca dvs. reclame concordante cu profilul dvs. de pe site-urile de socializare respective. Dacă doriți informații despre utilizarea datelor dvs. și despre modul în care funcționează publicitatea pe rețelele de socializare, vă recomandăm să consultați politicile de confidențialitate ale siteurilor de socializare pe care aveți profiluri.

▪ De asemenea, utilizăm datele dvs. pentru a efectua măsurători și analize de segmentare pentru reclamele pe care le afișăm utilizatorilor pe unele din platformele colaboratorilor noștri. Pentru aceasta, colaborăm cu acești terți care ne oferă tehnologia necesară (de exemplu, module cookie, pixeli, SDK) pentru utilizarea acestor servicii. Rețineți faptul că, deși nu le furnizăm date de identificare personale acestor colaboratori, le oferim însă de fiecare dată, sub o anumită formă, un identificator (de exemplu, ID-ul de publicitate asociat cu dispozitivul, un identificator asociat cu un modul cookie etc.). Dacă doriți mai multe informații în această privință, consultați Politica noastră privind modulele cookie. În plus, puteți reseta ID-ul dvs. de publicitate sau puteți dezactiva reclamele personalizate de pe dispozitivul dvs. modificând preferințele din secțiunea cu setări a dispozitivului dvs.

▪ A îmbogăți datele: când colectăm datele dvs. personale din diferite surse, este posibil să le consolidăm în anumite circumstanțe pentru o mai bună înțelegere a nevoilor și preferințelor dvs. legate de produsele și serviciile noastre (inclusiv în scopurile analizelor, generării de profiluri de utilizator, studiilor de marketing, sondajelor referitoare la calitate și îmbunătățirii interacțiunilor noastre cu clienții). Aceasta se referă, de exemplu, la modul în care este posibil să combinăm datele dvs. dacă aveți un cont înregistrat și, utilizând aceeași adresă de e-mail asociată contului dvs., faceți cumpărături în calitate de vizitator, sau la informații care sunt compilate automat (cum sunt adresele IP și MAC sau metadatele) pe care este posibil să le asociem cu informațiile pe care ni le-ați furnizat direct prin activitatea dvs. pe Platformă sau în oricare din magazinele noastre (de exemplu, informații legate de achizițiile dvs., fie în magazinele fizice, fie online, preferințele dvs. etc.).

▪ A realiza acțiuni promoționale (de exemplu, pentru desfășurarea de concursuri sau trimiterea listei de articole salvate pe adresa de e-mail pe care ne-o indicați). Prin participarea la orice acțiune promoțională, ne autorizați să prelucrăm datele personale furnizate aferente fiecărei acțiuni și să le divulgăm prin diverse mijloace, cum ar fi rețelele de socializare sau chiar Platforma. La fiecare acțiune promoțională la care participați, veți putea accesa secțiunea de termeni și condiții, în care vă vom oferi informații mai detaliate cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale.

▪ A difuza pe Platformă sau prin canalele noastre de pe rețelele de socializare fotografiile sau imaginile pe care le-ați partajat în mod public, cu condiția să ne dați consimțământul în acest sens.

  1. Analiza utilizării și a calității pentru îmbunătățirea serviciilor noastre

Dacă accesați Platforma noastră, vă informăm că vom prelucra datele dvs. de navigare în scopuri analitice și statistice, adică pentru a înțelege modul în care utilizatorii interacționează cu Platforma noastră și cu acțiunile pe care le întreprindem pe alte site-uri și în alte aplicații, astfel încât să ne putem îmbunătăți serviciile. De asemenea, uneori realizăm acțiuni și sondaje de calitate care vizează cunoașterea gradului de satisfacție al clienților și utilizatorilor noștri și detectarea sectoarelor în care ne putem perfecționa.

  1. CARE ESTE BAZA LEGALĂ PENTRU PRELUCRAREA DATELOR DVS.?

Baza legală care ne permite să prelucrăm datele dvs. personale depinde și de scopul pentru care le prelucrăm, astfel cum explicăm îmai jos:

  1. Gestionarea înregistrării dvs. ca utilizator al Platformei

Prelucrarea datelor dvs. este necesară conform condițiilor care reglementează utilizarea Platformei. Cu alte cuvinte, pentru a vă înregistra ca utilizator al Platformei, trebuie să prelucrăm datele dvs. personale, altfel nu am putea să gestionăm înregistrarea.

Considerăm că avem un interes legitim de a asocia contul dvs. cu achizițiile și cu datele colectate prin diferite canale ale Platformei în legătură cu activitatea dvs.

  1. Dezvoltarea, îndeplinirea și executarea contractului de vânzare-cumpărare sau de servicii

Prelucrarea datelor dvs. este necesară pentru executarea contractului de vânzare-cumpărare sau de furnizare a serviciilor în relație cu dvs.

Unele prelucrări de date aferente procesului de achiziție se activează doar pentru că solicitați acest lucru sau ne autorizați în acest sens, cum ar fi în cazul stocării datelor de plată pentru cumpărături viitoare sau al prelucrării datelor necesare pentru scanarea bonurilor de casă prin secțiunea Wallet a aplicației sau pentru a vă informa despre disponibilitatea produselor noastre (acolo unde aceste funcții sunt disponibile). În aceste cazuri, baza legală în temeiul căreia prelucrăm datele este consimțământul dumneavoastră. În plus, prelucrăm datele dvs. de localizare atunci când ne acordați consimțământul pentru a vă oferi servicii specifice prin intermediul aplicației atunci când vizitați unele din magazinele noastre fizice. Considerăm că avem un interes legitim să efectuăm verificările necesare pentru a detecta și a preveni eventuale fraude sau utilizări frauduloase ale Platformei, de exemplu, când faceți o achiziție sau o returnare. Înțelegem că prelucrarea acestor date este pozitivă pentru toate părțile implicate: pentru dvs., deoarece ne permite să implementăm măsuri pentru a vă proteja împotriva tentativelor de fraudă din partea terților; pentru Noi, deoarece ne permite să evităm utilizările neautorizate ale Platformei; pentru toți clienții noștri și pentru societate, deoarece protejează și interesele acestora, asigurând descurajarea și depistarea activităților frauduloase atunci când acestea au loc.

  1. Serviciul Clienți

Considerăm că avem un interes legitim să răspundem solicitărilor sau întrebărilor pe care ni le adresați prin diferitele mijloace de contact existente. Înțelegem că prelucrarea acestor date este de asemenea în avantajul dvs., deoarece ne permite să vă putem ajuta în mod corespunzător și să vă răspundem la întrebări.

Când ne contactați, în special, pentru gestionarea incidentelor legate de comanda dvs. sau de produsul/serviciul achiziționat prin Platformă, prelucrarea datelor dvs. este necesară pentru executarea contractului de vânzare-cumpărare.

Când interogarea dvs. este în legătură cu exercitarea drepturilor despre care vă informăm mai jos sau în legătură cu reclamații referitoare la produsele sau serviciile noastre, prelucrarea datelor dvs. este pentru îndeplinirea obligațiilor noastre legale.

  1. Marketing

Avem permisiunea din punct de vedere legal de a prelucra datele dvs. în scopuri de marketing în baza consimțământului pe care ni-l dați, de exemplu atunci când sunteți de acord să primiți informații personalizate prin diverse mijloace, atunci când autorizați trimiterea de notificări push pe dispozitivul dvs., când îl configurați din setările de confidențialitate ale dispozitivului dvs., când vă exprimați consimțământul prin intermediul setărilor pentru modulele cookie sau când acceptați termenii și condițiile legale pentru a participa la o acțiune promoțională sau a publica fotografiile dvs. pe Platformă sau pe canalele noastre de pe rețele de socializare.

Pentru a vă oferi servicii personalizate sau a vă afișa informații personalizate, fie pe Platforma noastră, fie pe cele ale terților, precum și pentru îmbogățirea datelor, considerăm că avem un interes legitim pentru întocmirea profilului dvs. cu informațiile pe care le avem despre dvs. (cum ar fi navigarea pe care o efectuați, preferințele sau istoricul achizițiilor) și cu datele personale pe care ni le-ați furnizat, cum ar fi intervalul de vârstă sau limba, deoarece înțelegem că prelucrarea acestor date este de asemenea în avantajul dvs., întrucât vă permite să vă îmbunătățiți experiența ca utilizator și să accesați informațiile în funcție de preferințele dvs.

  1. Analiza utilizării și a calității

Considerăm că avem un interes legitim pentru analizarea caracterului utilizabil al Platformei și a gradului de satisfacție a utilizatorului, deoarece înțelegem că prelucrarea acestor date este de asemenea în avantajul dvs., întrucât scopul este îmbunătățirea experienței utilizatorului și oferirea unui serviciu de calitate superioară.

  1. CÂT TIMP VOM STOCA DATELE DVS.?

Perioada de stocare a datelor dvs. va depinde de scopurile pentru care le prelucrăm, după cum se explică mai jos:

  1. Gestionarea înregistrării dvs. ca utilizator al Platformei

Vom prelucra datele dvs. pe perioada cât aveți statutul de utilizator înregistrat (adică până când decideți să vă dezabonați).

  1. Dezvoltarea, îndeplinirea și executarea contractului de vânzare-cumpărare sau de servicii

Vom prelucra datele dvs. pe durata de timp necesară pentru a gestiona achiziționarea produselor sau a serviciilor pe care le cumpărați, incluzând eventuale returnări, reclamații sau plângeri legate de achiziționarea produsului sau a serviciului respectiv.

În unele situații, vom prelucra datele doar până în momentul pe care îl stabiliți dvs., așa cum este cazul datelor de plată pe care ne solicitați să le stocăm pentru eventuale cumpărături viitoare (acolo unde această funcție este disponibilă).

  1. Serviciul Clienți Vom prelucra datele dvs. pe durata necesară pentru a da curs solicitării sau cererii dvs.
  2. Marketing

Vom prelucra datele dvs. până când vă dezabonați sau anulați abonarea la newsletter. De asemenea, vă vom afișa reclame personalizate până când veți schimba setările dispozitivului, browserului sau modulelor cookie, astfel încât să fie revocată permisiunea noastră de a face acest lucru.

Dacă participați la acțiuni promoționale, vom stoca datele pentru o perioadă de șase (6) luni de la încheierea acțiunii promoționale.

  1. Analiza utilizării și a calității

Vom prelucra punctual datele dvs. pe durata în care efectuăm o acțiune sau un sondaj specific privind calitatea sau până când vom anonimiza datele dvs. de navigare.

Fără a aduce atingere faptului că vom prelucra datele dvs. pe durata strict necesară atingerii scopului vizat, ulterior le vom stoca și le vom proteja în mod corespunzător pe durata de timp în care pot decurge responsabilități derivate din respectiva prelucrare, în conformitate cu reglementările în vigoare.

Odată ce acțiunile posibile se prescriu în fiecare caz, vom proceda la ștergerea datelor cu caracter personal.

  1. TRANSFERĂM DATELE DVS. PERSONALE CĂTRE TERȚI?

Pentru a atinge scopurile menționate în această Politică privind confidențialitatea și modulele cookie, trebuie să oferim acces la datele dvs. personale societăților din cadrul Grupului RINO și terților care ne oferă sprijin în serviciile pe care vi le oferim, și anume: ▪ instituții financiare,

▪ organe specializate în descoperirea și prevenirea fraudei,

▪ furnizori de servicii tehnologice și analitice,

▪ furnizori și colaboratori în domeniul serviciilor logistice, de transport și de livrare și/sau unitățile lor partenere,

▪ furnizorii de servicii aferente Serviciului Clienți, ▪

furnizori și colaboratori în domeniul serviciilor legate de marketing și publicitate, cum sunt rețelele de socializare, agențiile de publicitate sau partenerii pentru servicii de publicitate.

În cazul în care vindem sau transferăm integral sau parțial activitatea sau activele noastre altei companii din cadrul sau din afara Grupului RINO sau dacă implementăm alt mod de activitate ca urmare a unei reorganizări corporative, este posibil să dezvăluim datele dvs. personale destinatarului potențial al activității sau activelor. În cazul în care va avea loc o astfel de vânzare sau un astfel de transfer, vom depune eforturi rezonabile pentru a îndruma destinatarul să utilizeze datele personale pe care ni le-ați furnizat într-un mod conform cu Politica noastră privind confidențialitatea și modulele cookie. În această situație, considerăm că avem un interes legitim în acest sens, care constă în reorganizarea structurii noastre corporative.

În plus, dacă alegeți să utilizați Platforma pe diferite piețe (adică prin crearea de conturi de utilizator înregistrat pe diferite piețe cu aceeași adresă de e-mail), este posibil să fie necesar să dezvăluim sau să transferăm informațiile legate de contul sau activitatea dvs. companiilor mărcii care activează pe piețele respective, în măsura în care acestea sunt implicate direct în atingerea oricăruia din scopurile descrise în secțiunea 2. Considerăm că acest lucru este necesar în conformitate cu interesele și preferințele noastre reciproce.

  1. CARE SUNT DREPTURILE DVS. CÂND NE PUNEȚI LA DISPOZIȚIE DATELE PERSONALE?

Ne angajăm să respectăm confidențialitatea datelor dvs. personale și să garantăm exercitarea drepturilor dvs. În acest sens, Noi, Operatorii asociați, am convenit că vi le puteți exercita în mod complet gratuit trimițând un mesaj la o adresă de e-mail unică (contact@rinostore.ro) prin care să indicați pur și simplu motivul solicitării și dreptul pe care doriți să-l exercitați. În cazul în care considerăm că este necesar pentru a vă putea identifica, vă putem solicita o copie a unui document prin care să vă dovediți identitatea.

În plus, este posibil să vă oferim posibilitatea de a vă exercita drepturile și de a vă stabili preferințele referitoare la confidențialitate atunci când utilizați unele din serviciile noastre, sau punându-vă la dispoziție anumite mijloace în cadrul Platformei noastre.

În mod special, indiferent de scop sau de baza legală în temeiul căreia prelucrăm datele dvs., aveți dreptul:

  • Să ne cereți accesul la datele dvs. personale care sunt în posesia noastră. Vă reamintim că, dacă sunteți utilizator înregistrat al Platformei, puteți verifica aceste informații și în secțiunea corespunzătoare datelor dvs. personale.
  • Să ne cereți să rectificăm datele pe care le avem deja. Rețineți că, dacă sunteți utilizator înregistrat al Platformei, puteți accesa secțiunea corespunzătoare datelor personale din contul dvs. pentru a modifica sau a actualiza datele personale. Oricum, rețineți că prin furnizarea activă a datelor dvs. personale prin orice mijloace, garantați că acestea sunt adevărate și exacte și vă angajați să ne comunicați orice modificare sau schimbare a acestora. Orice pierdere sau daună provocată Platformei sau operatorului Platformei sau oricărei părți terțe prin comunicarea unor informații eronate, inexacte sau incomplete în formularele de înregistrare va constitui responsabilitatea exclusivă a utilizatorului. Rețineți că, de regulă, trebuie să ne furnizați numai datele dvs. și nu pe cele ale terților, sau altele decât cele permise în prezenta Politică privind confidențialitatea și modulele cookie.
  • Să ne cereți să ștergem datele dvs. personale în măsura în care acestea nu mai sunt necesare pentru scopul pentru care este nevoie să le prelucrăm, astfel cum v-am informat mai sus, sau în cazul în care nu mai avem legitimitatea de a face acest lucru.
  • Să ne cereți să anulăm sau să limităm prelucrarea datelor dvs. personale, ceea ce înseamnă că, în anumite cazuri, ne puteți solicita să suspendăm temporar prelucrarea datelor sau să le stocăm o perioadă mai îndelungată decât cea necesară.

Dacă ne-ați acordat consimțământul să prelucrăm datele dvs. indiferent de scop, aveți, de asemenea, dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment. Unele dintre modalitățile prin care vă puteți retrage consimțământul sunt detaliate în secțiunea 2, în care explicăm în ce scop prelucrăm datele dvs.

În cazul în care nu doriți să trimitem informații terților pentru afișarea de reclame, puteți să utilizați mai multe mijloace, cum ar fi schimbarea preferințelor pe dispozitiv sau în browser și/sau a setărilor privind modulele cookie, verificarea politicilor și setărilor de confidențialitate ale site-urilor de socializare online pe care aveți profiluri sau trimițându-ne un e-mail la adresa de e-mail menționată mai sus, pentru a ne transmite solicitarea dvs.

Atunci când legalitatea prelucrării datelor se întemeiază pe consimțământul dvs. sau pe executarea contractului, astfel cum am explicat în secțiunea 3, veți avea de asemenea dreptul să solicitați portabilitatea datelor personale. Acest lucru înseamnă că veți avea dreptul să primiți datele personale pe care ni le-ați pus la dispoziție într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit, care poate fi citit de un dispozitiv, pentru a le putea transmite direct unei alte entități, fără impedimente din partea noastră.

Pe de altă parte, atunci când prelucrarea datelor se întemeiază pe interesul nostru legitim, veți avea, de asemenea, dreptul de a vă opune prelucrării datelor.

În cele din urmă, vă informăm despre dreptul dvs. de a depune o plângere la autoritatea competentă de control al protecției datelor, în special către:

– Autoritatea națională din țara în care este situată compania de retail: https://edpb.europa.eu/about-edpb/board/members_en

  1. CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ NE PUNEȚI LA DISPOZIȚIE DATE ALE TERȚILOR SAU DACĂ UN TERȚ NE-A FURNIZAT DATELE DVS.?  

Oferim funcții sau servicii care necesită prelucrarea datelor personale ale unui terț pe care dvs. ni le furnizați, în calitate de utilizator sau client, astfel cum se întâmplă în cazul activării și trimiterii Cardului cadou sau al gestionării cererii pentru Bonul cadou (acolo unde sunt disponibile aceste funcții) sau atunci când autorizați un terț să ridice o comandă dintr-unul din magazinele noastre sau de la partenerii noștri.

Dacă ne puneți la dispoziție Date personale ale altor persoane sau dacă este necesar să le solicităm (pentru cazul în care un terț ridică o comandă în numele dvs.), garantați că ați informat persoana respectivă cu privire la scopurile și modul în care este necesar să prelucrăm datele sale personale.

Dacă un terț ne-a furnizat datele dvs. sau le-ați furnizat chiar dvs. ca urmare a unei funcții sau a unui serviciu solicitat de unul dintre utilizatorii noștri, le vom utiliza pentru a gestiona funcția sau serviciul în cauză în fiecare caz, în limitele scopurilor enumerate în această Politică privind confidențialitatea și modulele cookie,

  1. MODIFICĂRI ALE POLITICII PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA ȘI MODULELE COOKIE

Este posibil să modificăm informațiile cuprinse în prezenta politică privind confidențialitatea și modulele cookie atunci când considerăm că acest lucru este oportun.

Dacă facem acest lucru, vă vom notifica prin diferite proceduri, prin intermediul Platformei (de exemplu, printr-un banner, o fereastră pop-up sau o notificare push) sau este posibil să vă trimitem o notificare pe adresa de e-mail atunci când modificarea în cauză este relevantă pentru confidențialitatea dvs., astfel încât să puteți consulta modificările, să le evaluați și, după caz, să vă opuneți sau să vă dezabonați de la serviciu sau funcționalitate.

În orice caz, vă sugerăm să verificați ocazional această politică privind confidențialitatea și modulele cookie, în cazul în care se efectuează schimbări minore sau dacă efectuăm îmbunătățiri interactive, profitând de faptul că o veți găsi întotdeauna ca punct de informare permanent pe site-ul nostru și în aplicație.

  1. INFORMAȚII PRIVIND MODULELE COOKIE

Utilizăm module cookie și dispozitive similare pentru a vă facilita navigarea pe Platformă, pentru a ști cum interacționați cu Noi și, în unele cazuri, pentru a vă putea afișa reclame pe baza obiceiurilor dvs. de navigare. Vă rugăm să citiți Politica privind modulele cookie pentru a cunoaște în detaliu modulele cookie și dispozitivele similare pe care le folosim, scopul acestora, modul de gestionare a preferințelor dvs., precum și alte informații de interes.

POLITICA PRIVIND MODULELE COOKIE

ÎNAINTE DE A ÎNCEPE…

În această politică privind modulele cookie veți găsi informații cu privire la utilizarea modulelor cookie și dispozitivelor similare care sunt instalate în terminalele clienților și ale utilizatorilor noștri. Uneori, utilizarea modulelor cookie poate fi asociată cu prelucrarea datelor cu caracter personal, așadar vă recomandăm să consultați Politica noastră de confidențialitate, accesibilă pe Platforma noastră, dacă doriți informații cu privire la modul în care utilizăm datele cu caracter personal ale clienților și ale utilizatorilor noștri, la modul în care vă puteți exercita drepturile sau la terminologia pe care o utilizăm pentru a ne referi la Platforma noastră (site, aplicație sau magazine fizice).

INFORMAȚII PRIVIND MODULELE COOKIE

Ce este un modul cookie?

Un modul cookie este un mic fișier text pe care un site, o aplicație sau o altă platformă îl stochează în computer, tabletă, smartphone sau în orice alt dispozitiv similar, cu informații despre modul dvs. de navigare sau de utilizare, cum ar fi o etichetă care identifică dispozitivul dvs. Modulele cookie sunt necesare, de exemplu, pentru a facilita navigarea și a cunoaște modul în care utilizatorii interacționează cu platformele, astfel încât acestea să poată fi îmbunătățite. De asemenea, ele sunt foarte utile pentru a putea oferi anunțuri publicitare în funcție de preferințele utilizatorului, precum și pentru alte scopuri, care sunt detaliate mai jos. Modulele cookie nu afectează computerul sau dispozitivul dvs.

Când vorbim despre „module cookie”, ne referim și la alte tehnologii similare pentru instalarea și/sau colectarea de informații în sau despre dispozitivul dvs. (cum ar fi module cookie flash, balize web sau bug-uri, pixeli, HTML5 (de stocare locală) și tehnologii SDK pentru formatele de tip aplicație. De asemenea, termenul „module cookie” se aplică și utilizării unor tehnici de amprentare digitală, adică acele tehnici de combinare a informațiilor care ne ajută să identificăm dispozitivul dvs. Uneori, aceste tehnologii funcționează împreună cu modulele cookie pentru a colecta și a stoca informații, fie pentru a vă oferi anumite funcționalități sau servicii pe Platforma noastră, fie pentru a vă afișa anunțuri publicitare pe platforme terțe, ținând cont de navigarea dvs.

Această explicație este un exemplu general a ceea ce se înțelege prin module cookie în scop pur informativ. Cookie-urile pe care le utilizăm în mod specific sunt detaliate în panoul de configurare a modulelor cookie, accesibil pe Platforma noastra.

 Ce tipuri de module cookie există?

Consultați această secțiune, care oferă o prezentare generală a tipurilor de module cookie care pot fi utilizate întrun mediu online.

În funcție de proprietarul modulelor cookie, acestea pot fi clasificate în:

  1.   Module cookie proprii: Sunt cele trimise pe computerul sau dispozitivul utilizatorului de pe un computer sau un domeniu administrat de editor și de pe care sunt oferite platforma sau serviciul solicitate de utilizator.
  2. Module cookie terță parte: Sunt cele trimise pe computerul sau dispozitivul utilizatorului de pe un computer sau un domeniu care nu este gestionat de editor, ci de o altă entitate, care prelucrează datele obținute prin intermediul modulelor cookie.

În funcție de scopul modulelor cookie, acestea pot fi clasificate în: 15

  1. Module cookie strict necesare (tehnice): Sunt cele care îi permit utilizatorului să navigheze pe o pagină web, o platformă sau o aplicație și să utilizeze diferitele opțiuni sau servicii care există pe acestea, cum ar fi, de exemplu, controlul traficului, identificarea datelor sau a sesiunii, accesarea unor secțiuni sau a unui conținut cu acces restricționat, reținerea elementelor care alcătuiesc o comandă, efectuarea procesului de cumpărare din cadrul unei comenzi, gestionarea plății, prevenirea fraudelor asociate securității serviciului, utilizarea unor elemente de securitate în timpul navigării, solicitarea înregistrării sau participării la un eveniment, stocarea de conținut pentru difuzarea de videoclipuri sau fișiere audio, activarea conținutului dinamic (de exemplu, animație de încărcare a unui text sau a unei imagini) sau partajarea de conținut prin intermediul rețelelor sociale. Fiind strict necesare, modulele cookie tehnice sunt descărcate în mod implicit atunci când permit afișarea platformei sau furnizarea serviciului solicitat de utilizator.
  2. Module cookie de funcționalitate sau de personalizare: Aceste module cookie sunt cele care permit reținerea anumitor informații, astfel încât utilizatorul să acceseze serviciul sau platforma cu anumite caracteristici care pot diferenția experiența sa de cea a altor utilizatori, cum ar fi, de exemplu, limba, numărul de rezultate care trebuie afișate atunci când utilizatorul efectuează o căutare, aspectul sau conținutul serviciului în funcție de tipul de browser utilizat de utilizator sau de regiunea din care accesează serviciul etc. Neacceptarea acestor module cookie poate duce la o funcționare lentă a site-ului sau la recomandări adaptate în mod incorect.
  3. Module cookie de analiză: Sunt cele care permit cuantificarea numărului de utilizatori, a secțiunilor vizitate pe platformă și a modului în care aceștia interacționează cu platforma, pentru a efectua astfel măsurarea și analiza statistică a modului de utilizare, cu scopul de a introduce îmbunătățiri bazate pe analiza datelor de utilizare a platformei sau a serviciului de către utilizatori.
  4. Module cookie publicitare comportamentale: Sunt cele care stochează informații despre comportamentul utilizatorilor obținute prin observarea continuă a obiceiurilor lor de navigare, ceea ce permite dezvoltarea unui profil specific pentru a afișa anunțuri publicitare pe baza acestuia. Aceste module cookie permit gestionarea în cel mai eficient mod posibil a spațiilor publicitare pe care, după caz, editorul le-a inclus direct sau în colaborare cu terți.

Pentru ce sunt utilizate modulele cookie pe Platforma noastră?

Modulele cookie sunt un element esențial pentru modul în care funcționează Platforma noastră. Principalul obiectiv al modulelor cookie noastre este de a vă face experiența de navigare mai confortabilă și mai eficientă. De exemplu, sunt utilizate pentru a reține preferințele dvs. (limbă, țară etc.) în timpul navigării și în timpul vizitelor ulterioare. De asemenea, utilizăm modulele cookie pentru a ne îmbunătăți încontinuu serviciile și Platforma, dar și pentru a putea oferi anunțuri publicitare personalizate în funcție de obiceiurile dvs. de navigare.

Informațiile cuprinse în modulele cookie ne permit, în plus, să îmbunătățim Platforma prin estimări cu privire la datele statistice și tiparele de utilizare (numărul de vizite, secțiunile cele mai vizitate, ora vizitei etc.), să cunoaștem la nivel statistic modul în care utilizatorii interacționează cu Platforma, cu scopul de a ne îmbunătăți serviciile, dar și pentru a adapta Platforma la interesele dvs. individuale, a accelera căutările etc.

Uneori, putem utiliza module cookie pentru a obține informații care ne permit să afișăm prin Platforma noastră, prin platforme terțe sau prin orice alt mijloc, anunțuri publicitare bazate pe analiza obiceiurilor dvs. de navigare (produse vizitate, secțiuni consultate etc.).

În orice caz, în modulele cookie pe care le utilizăm nu stocăm niciodată informații delicate, precum parole, date despre cardul de credit sau de debit etc.

Cum pot gestiona utilizarea modulelor cookie pe această Platformă?

În panoul de configurare a modulelor cookie, accesibil în orice moment pe Platforma noastră, veți putea obține toate informațiile despre modulele cookie utilizate de această Platformă, alături de informații referitoare la scopul, durata și gestionarea (proprie sau de către terți) a fiecăruia, astfel încât să puteți gestiona activarea și dezactivarea utilizării modulelor cookie care nu sunt strict necesare pentru funcționarea Platformei.

O altă variantă, în cazul în care navigați pe internet, este să dezactivați utilizarea modulelor cookie din browserul dvs.

  • Google Chrome
  • Internet Explorer
  • Mozilla Firefox •

Safari

Această posibilitate de a evita utilizarea modulelor cookie poate fi implementată oricând.

Rețineți că atât gestionarea panoului de configurare a modulelor cookie, cât și opțiunea dvs. de a respinge modulele cookie sunt specifice fiecărui browser pe care îl utilizați.  Prin urmare, dacă alegeți să configurați modulele cookie într-un anumit mod pe un dispozitiv și doriți ca opțiunea dvs. să se aplice în mod similar pe un alt dispozitiv, trebuie să activați aceeași opțiune și pe celălalt dispozitiv. 

Cine utilizează informațiile stocate în modulele cookie?

Informațiile stocate în modulele cookie de pe Platforma noastră sunt utilizate exclusiv de către noi, cu excepția cel identificate în secțiunea 2 drept „module cookie terță parte”, care sunt utilizate și gestionate de către entități externe, pentru a ne oferi servicii care vizează îmbunătățirea serviciilor noastre și a experienței utilizatorului în timp ce navighează pe Platforma noastră. Mai multe informații, în panoul de configurare a modulelor cookie, accesibil în orice moment pe Platforma noastră.