PROCEDURA RETUR
Dreptul de retragere din contract:
« Retragerea din contract » se referă la dreptul dvs legal de a renunta la comandă plasată prin efectuarea unui retur de marfă. Acest aspect este reglementat prin legislația în vigoare, Ordonanța de Urgență nr. 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță. Puteți beneficia de acest drept legal dacă sunt îndeplinite condițiile de returnare pe care le gășiți mai jos:
Returul se poate face în interval de 14 de zile calendaristice de la dată la care ați intrat în posesia comenzii fără a fi nevoit să justificați decizia de retragere și este achitat de client.
În acest caz, va rugăm să urmați pașii de mai jos:
1. Trimiteti E-mail cu urmatoarele informatii la adresa de email:
CONTACT@RINOSTORE.RO si mentionati:
– NUMELE DE COMANDA / NR DE COMANDA
– IBAN SI NUME TITULAR CONT
2. Puteti trimite returul cu orice Firma de curierat , plata transportului revine clientului sau
3. Echipa noastra de asistenta clienti poate inregistra solicitare de ridicare a coletului prin curierul nostru partener (FAN Courier),
optiune tarifata cu 19 Lei ce se va retine din contravaloarea returului.
4. Orice retur se va face la urmatoarea adresa: RINO – SOS. BRAILEI, NR , Buzau, tel: 0745433738.
5. După receptionarea coletului la depozitul RINO, se va verifica dacă au fost îndeplinite condițiile de retur.
6. Odată verificat și acceptat returul, se va emite factura storno pe care o veti primi pe email si din acel moment in termen de maxim 14 zile
calendaristice veti primi contravaloarea returului prin virament bancar, in contul precizat de dumneavoastra in notificarea de retur (email).
7. Clientul se obligă să returneze produsele către RINO într-o stare perfectă și impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul și ambalajul
original, cu eticheta nedegradata (rupta sau taiata), respectiv într-o stare în care produsele pot fi comercializate din nou. In cazul in care
produsul nu are eticheta atasata produsul nu se poate returna deoarce consideram ca produsul a fost utilizat!
8. Produsele vor fi returnate împreună cu toate accesoriile, eșantioanele/cadourile gratuite,în ambalajul original nedeteriorat.
9. Indiferent de metoda de returnare a produselor, sunteti rugati sa pastrati dovada livrarii (de exemplu chitanta de la curier) pentru a
putea dovedi ca ati returnat produsele in cazul putin probabil in care nu primim bunurile returnate.
10. Produsele care se modifica la cererea clientului (scurtat ,adaugare material,scos cupe etc) NU SE RETURNEAZA.
11. RINO nu accepta colete retur la care se cere ramburs numerar la schimb, plata returului se va face doar prin virament bancar.
12. Nu vom accepta retururi cu produse care prezinta urme de purtare, modificari sau spalate.
13. Returnarea se poate face individual, nu trebuie sa returnati toate produsele primite, puteti returna partial in functie de ce produse vi se
potrivesc.
SCHIMBUL DE PRODUSE
Daca doriti sa faceti un schimb de produse trebuie sa parcurgeti urmatorii pasi:
1. Doriti sa schimbati marimea unui produs din comanda?
Va rugam sa ne contactati telefonic sau prin whatsapp la numarul 0745.433.738. Noi va trimitem coletul cu marimea dorita si
cand ajunge curierul la dumneavoastra trebuie sa dati primul colet la schimb si sa achitati o taxa de transport de 20 lei. Noi suportam costul
coletului pana la dumneavoastra, iar dumneavoastra platiti sa ajunga coletul cu marimea nepotrivita la noi.
2. Doriti sa schimbati cu alt model?
Va rugam sa ne contactati telefonic sau prin whatsapp la numarul 0745.433.738. Noi va trimitem coletul cu noul model si cand ajunge curierul la dumneavoastra trebuie sa dati primul colet la schimb si sa achitati o taxa de curier de 20 lei. Noi suportam costul coletului pana la dumneavoastra, iar dumneavoastra platiti sa ajunga coletul cu primul model la noi.
3. Puteti returna sau schimba partial produsele din comanda.
In cazul in care schimbati cu un produs mai scump veti plati diferenta prin ramburs, cand va ajunge coletul la dumneavoastra,
In cazul in care schimbati cu un produs mai ieftin este necesar sa ne transmiteti email cu datele dvs bancare (contul iban si numele
titularului) pentru a se efectua rambursarea diferentei.
Intrebari frecvente
Care este costul de livrare pentru retururi?
Daca returnati produsele din alte motive decat defectele acestora, sau livrarea incompleta sau incorecta, vi se va solicita sa achitati costul returnarii produselor catre noi (19 Lei) sau puteti organiza dvs transportul.
Cat timp va dura si cum voi primi banii pentru articolele returnate?
Rambursarea va fi finalizata in termen de 14 zile de la data la care receptionam coletul, cu conditia ca produsele sa fie livrate inapoi ambalate, nefolosite si nedeteriorate. La data receptionarii coletului veti primi un email cu factura storno.
Vom amana rambursarea sumelor relevante pana la data la care primim produsele nefolosite si nedeteriorate in cazul in care ni le trimiteti direct.
Rambursarile se vor face numai in functie de metoda initiala de plata utilizata. In special, pentru comenzile platite prin metoda numerar la livrare, trebuie sa ne furnizati un cont bancar pentru a debita suma echivalenta. Va vom trimite un e-mail de notificare dupa efectuarea rambursarii. Durata pentru creditarea contului dvs. poate varia si depinde de banca emitenta. Pentru detalii, contactati banca emitenta.
Pot schimba un produs / mai multe produse?
Schimbul de produse este posibil. In cazul in care doriti sa returnati un produs /mai multe produse, va rugam sa urmati procedura de returnare descrisa mai sus.
Am primit un cadou. Il pot returna?
Daca ati primit un cadou si doriti sa il returnati, atunci clientul care a efectuat achizitia initiala va trebui sa urmeze Procedura de Retur descrisa mai sus si acestuia ii va fi rambursata suma de bani aferenta comenzii.
Am primit produsele deteriorate. Cum ar trebui sa procedez?
In momentul in care primiti comanda, va rugam sa inspectati ambalajele pentru eventuale deteriorari care s-au produs in timpul expedierii. Este normal ca aceasta cutie de expediere sa prezinte cateva urme de uzura, totusi, in cazul in care au survenit deteriorari ale produselor, va rugam sa pastrati materialele de ambalare si articolele din interior si sa ne contactati cat mai curand posibil la nr. de telefon: 0745433738 sau prin email contact@rinostore.ro.
Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 de zile
calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor conf. O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G (Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014.
Clientul este obligat sa returneze produsele numai daca sunt in stare initiala ( stare perfecta, fara urme, pete si cu toate etichetele atasate inclusiv sigiliul de plastic nedesfacute sau taiate) impreuna cu factura fiscala.
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la data receptionarii produselor, prin virament bancar.
Plata transportului catre RINO va fi suportata de catre client.
La retrimiterea coletului plata va fi suportata de RINO.
Produsele se schimba in limita stocului disponibil.
Produsele returnate se trimit la adresa RINO, Sos Brailei, nr 2, Buzau prin orice firma de curierat,transportul fiind suportat de catre client. Toate produsele returnate trebuie sa aiba eticheta atasata in forma nedegradata (eticheta nu trebuie taiata, rupta sau cu scrisul decolorat inclusiv sigiliul de plastic nu trebuie taiat ).
In cazul in care produsul nu are eticheta atasata produsul nu se poate returna deoarce consideram ca produsul a fost utilizat!
Nu vom accepta marfa care a fost purtata, modificata sau spalata.